+380630411750
@wallpro_ua
ДОГОВІР ОФЕРТИ
________ 2025 року
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОВКІНА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, іменована надалі «Постачальник», з однієї сторони та _____________________________іменоване надалі «Покупець», в особі а, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом іменовані «Сторони», а кожна окремо – Сторона, уклали цей Договір про таке:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1.Постачальник зобов’язується поставити Покупцю, відповідно до умов цього Договору та/або додатків до нього, замовлений останнім Товар, а Покупець зобовʼязується прийняти та оплатити належним чином поставлений якісний Товар.
1.2.Сторони погодили, що асортимент Товару та його вартість, погоджується сторонами у відповідній підписаній ними Специфікації.
1.3.Постачальник підтверджує, що Товар, який постачається за цим договором не обтяжений правами третіх осіб, зокрема не перебуває у заставі, під арештом, та у Постальника навні повноваження щодо розпорядженням, в тому числі право відчуження, такого Товару.
1.4.Кількість, асортимент та комплектність Товару та інші вимоги щодо Товару, визначається відповідним замовленнями Покупця на поставку Товару.
1.5.На Товар, що постачається за цим договором встановлюється гарантійний строк, що визначений технічною документацією на такий Товар, але в будь-якому разі гарантійний строк не може складати менше 12 (дванадцяти) місяців.
2. ЦІНА ТОВАРУ
2.1. Ціна Товару визначається у відповідній погодженій сторонами Специфікації.
2.2. Ціна договору складає вартість всіх поставок здійснених Постачальником на користь Покупця, протягом строку дії цього Договору, що підтверджується відповідними видатковими накладними та/або фактично сплаченими Покупцем рахунками.
3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
3.1. Якщо інше не погоджено Сторонами у відповідній Специфікації, Покупець зобов’язаний сплатити на користь Постачальника погоджену вартість замовленого Товару таким чином:
- 50 % від загальної вартості замовленого Покупцем Товару сплачується Покупцем.
- 50 % від загальної вартості замовленого Покупцем Товару в день готовності замовленого.
3.2. Оплата за Товар здійснюється Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника, що вказаний в цьому Договорі.
3.3. Моментом оплати є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Покупця, що підтверджується відповідною платіжною інструкцією.
4. УМОВИ ПОСТАВКИ
4.1. Постачальник зобов’язаний здійснити постачання Товару протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту направлення відповідного замовлення від Покупця, якщо інше не передбачено у відповідному замовленні Покупця та/або Специфікації.
4.2. Поставка Товару здійснюється Постачальником на умовах DDP згідно з Офіційними правилами тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати «Інкотермс», в редакції 2010 року. Місцем поставки є адреса Покупця, який розташований за адресою____________________________________
4.3. Право власності на Товар, ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) товару переходить від Постачальника до Покупця з моменту його фактичного отримання Покупцем, що підтверджується відповідною прибутковою накладною.
5. ФОРС – МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
5.1. Жодна зі сторін не несе відповідальності перед іншою стороною за затримку або невиконання зобов’язань, обумовлених обставинами, що виникли окрім волі і бажання сторін і які не можна передбачити або яких запобігти, включаючи об’явлену або фактичну війну, епідемії, блокаду, ембарго, землетрус, повені, пожежі та інші стихійні лиха.
5.2. Сертифікат, виданий торговельною палатою або інший документ уповноваженого законодавством органа, є достатнім підтвердженням наявності і продовження дії непереборної сили, форс-мажорних обставин.
5.3. Сторона, що не виконує свого зобов’язання, повинна надати повідомлення іншій стороні про перешкоди та їх вплив на виконання зобов’язань за Договором.
5.4. Якщо обставини непереборної сили діють протягом 3 (трьох) місяців і не виявляють ознак закінчення, цей Договір може бути розірваний Сторонами шляхом направлення відповідного повідомлення.
6. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
6.1. Усі спори або розбіжності, що виникають між сторонами за цим Договором або в зв’язку з ним, вирішуються в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.
7. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
7.1. Цей Договір вступає в силу з ______2025 року та діє до 31 грудня 2025 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань згідно з даним Договором. Якщо за 30 календарних днів до закінчення строку дії Договору жодна із Сторін не заявить про його розірвання, то цей Договір вважається продовженим на кожен наступний календарний рік.
7.2. Договір може бути достроково розірвано за згодою обох сторін або за ініціативою Покупця.
7.3. Сторони погодили використання електронного документообігу і кваліфікованого електронного підпису для підписання Договору, додатків до нього, будь-яких додаткових угод із дотриманням законодавства про електронні документи та електронний документообіг та законодавства у сфері кваліфікованого електронного підпису. При цьому, при наявності у Сторони/Сторін другого підписанта, для другого підпису допустимим є застосування електронного підпису.
Для обміну електронними документами, Сторони погодили використовувати систему – «Вчасно EDI» (далі – Сервіс).
Уповноваженою особою Сторони для цілей підпису електронного документа є її керівник (директор чи інша уповноважена на те особа), інформація про яку міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Про призначення інших уповноважених осіб Сторона має поінформувати шляхом надання повідомлення з доданням копії підтверджуючого такі повноваження документа (довіреність, наказ тощо)./
Сторони досягли згоди, що датою оформлення (складання) електронного документа та набрання ним чинності вважається дата, що зазначена в документі, незалежно від дати накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженими особами Сторін. Місцем укладання відповідного електронного документа вважається місце, вказане в його преамбулі.
8. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН
ПОКУПЕЦЬ
ПОСТАЧАЛЬНИКФОП КОРОВКІНА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Україна, 65006, Одеська обл., м. Одеса, вул. Різдвяна, буд. 10
РНОКПП 3433706127
UA913052990000026001004924968
АТ КБ «Приватбанк»
Тел. +38 (063) 041-17-50, +38 (063) 052-03-55
e-mail: moc.liamg%40rok49aniram
________________________
Фізична особа-підприємець ___________________ Марина КОРОВКІНА
Додаток
до договору поставки № ______2025
СПЕЦИФІКАЦІЯ
м. Кропивницький
16 січня 2025 року
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОВКІНА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, іменована надалі «Постачальник», з однієї сторони та
іменоване надалі «Покупець», який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом іменовані «Сторони», а кожна окремо – Сторона, уклали цю специфікацію до договору поставки _____ 2025 (надалі – Договір та/або Специфікація відповідно) про таке:
1. Сторони дійшли згоди визначити такий перелік Товару, його ціну (вартість), що підлягає поставці за Договором:
№ п/п
Найменування Товару
Одиниця виміру
Кількість
Ціна за одиницю виміру, грн
Вартість, грн
1.
)
шт.
___
___
___
ВСЬОГО:
2. Ця Специфікація набуває чинності _____ 2025 року та є невід’ємною частиною Договору.
РЕКВІЗИТИ Й ПІДПИСИ СТОРІН:
ПОКУПЕЦЬ
ПОСТАЧАЛЬНИКФОП КОРОВКІНА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Україна, 65006, Одеська обл., м. Одеса, вул. Різдвяна, буд. 10
РНОКПП 3433706127
UA913052990000026001004924968
АТ КБ «Приватбанк»
Тел. +38 (063) 041-17-50, +38 (063) 052-03-55
e-mail: moc.liamg%40rok49aniram
________________________
Фізична особа-підприємець ___________________ Марина КОРОВКІНА